چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wed 8 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۹:۰۲:۴۱

دکتر سیف: در جلسه دبیرخانه جشنواره دانش‌آموزی دریا:
کلیدی‌‌ترین مشکل در حوزه دریا ارتباط با عموم مردم است

باشگاه خبری فراساحل: در راستای برگزاری جشنواره دانش‌آموزی دریا سومین جلسه دبیرخانه این جشنواره با حضور نمایندگان سازمان‌های فعال در حوزه دریا برگزار شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل  و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سومین جلسه دبیرخانه جشنواره دانش‌آموزی دریا به همت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی و به منظور بررسی برنامه پیشنهادی برای برگزاری این جشنواره تشکیل شد و صاحبنظران پیشنهادات خود را برای افزایش کیفیت برگزاری این جشنواره ارائه دادند.

دکتر محمد سعید سیف دبیر ستاد فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این جلسه خواستار برقراری هماهنگی و تعامل بیشتر با آموزش و پرورش شد و گفت: برای برگزاری هر چه بهتر و با شکوه‌تر جشنواره دانش‌آموزی دریا نیاز به تعامل همه‌جانبه بین سازمان‌ها وجود دارد و هر بخش به فراخور فعالیتش می‌تواند از این جشنواره حمایت کند. سیف درباره ساختار اجرایی جشنواره پیشنهاد داد: می‌توان یک دبیرخانه متمرکز برای ساماندهی امور جشنواره تشکیل داد و نمایندگان سازمان ها بنابه تخصص خود در کارگروه‌های این دبیرخانه به فعالیت بپردازند. وی افزود: کلیدی‌ترین مشکل در حوزه دریا ارتباط با عموم مردم است که اگر بخواهیم بخش عمده‌ای از مشکلات این حوزه را بکاهیم لازم است در ابتدا فرهنگ آشنایی با دریا را بین عموم رواج دهیم، برای فعالیت دانش‌آموزان در حوزه دریا هم نباید محدودیت فکری و ایده‌ای بین آنان ایجاد کرد.

دبیر ستاد فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد: با انجام اقدامات مختلف و ارتباط با سازمان‌های گوناگون از جمله آموزش و پرورش باید بتوانیم دامنه ارتباطی با مخاطبان جشنواره را گسترده‌تر کنیم.
سیف تاکید کرد: برای گسترش دامنه ارتباطی با مخاطبان هم لازم است استان‌های ساحلی کشور را وارد کار کنیم و از ظرفیت‌های استانی برای دستیابی به اهداف جشنواره استفاده کنیم.در ادامه این جلسه اعضای دبیرخانه جشنواره دانش‌آموزی دریا درباره موضوعات و بخش‌های مختلف این رویداد، به بحث و تبادل نظر پرداختند.



  کد خبر : 196
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :